Langkau ke kandungan utama

Baverages

















Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SEDIA ADA DAH

Cukup tak gambar tu sebagai bukti?hehe..masa first saya buat bloglist memang dah masukkan blog Bangku Kosong ni..kenapa?erm..sebab suka baca blogni la..

PERISTIWA SEMASA TEST JABATAN PENGANGKUTAN JALAN (JPJ)

PERHH.. rasa berdebar-debar macam takde jantung..last2 sampai la turn aku.. TEST DI DALAM BUNGA RAYA ready!!!okeyh, setel buat bukit.. pergi parking..buat parking, setel..tekan hon and angkat tangan.. yeah aku berjaya!!!!berjaya!!! exited sangat lalu parking kat tempat untuk buat bukit kembali.. aku tengok dari dalam kereta orang2 yang tunggu turn nak buat bukit semua tengok aku and sengih2.. aku suke giler dah setel.. keluar dari kereta dengan rasa bangga!!! tiba-tiba "dik,kenapa tak buat 3 point turn???" huh!!!!!!!!!! "fail2"!!! "ergh...lupe la encik " orang lain fail muka monyok,aku fail ketawa2.. TEST DI JALAN RAYA pergh!!!muka tester dia garang.. aku bukak pintu cakap "assalaamualaikum,encik" "walaikumsalam"terus senyum ceria muka dia tetiba..hehe.. keluar........... ada kene buat ballancing,chill babe, aku selalu lepas bende ni~bajet pro orait,go!! kebelakang!! arghh!!!dipendekkan cerita last2 tester tu

RAHSIA ORANG KEDEKUT ILMU

ENTRI kali ini sebenarnya tentang pengalaman aku..bukanlah tips-tips atau apa-apa kenyataan yang membongkar rahsia kejayaan seseorang, cuba berdasarkan pemerhatian aku terhadap 2 orang sahabat di kurun yang berbeza.. member pertama -nani (bukan nama sebenar) dia ni seorang yang pandai..kitaorang sama-sama duduk asrama..eleh,tapi result UPSR sama je dengan aku..masuk form 1 aku jadi bengap(hidup ibarat roda,kaangkala kita di atas, kadang kala kita di bawah..bayangkan sekolah rendah kalau ada wakil sekolah selalu aku akan terpilih..okey habis..) dia ni, kalau member-member aku yang lain tanya pon dia tanak ajar kami,bukan aku seorang..alasannya ialah "aku tak boleh ajar orang, nanti aku sendiri lupa. Dulu aku ada pernah ajar sorang budak ni, lepas itu aku pulak yang lupa"..aku tahu memang tidak relevan sebab semua orang yang aku tanya akan cakap, kalau ajar orang kita makin pandai..tapi pernah dia terpaksa ajar aku (aku sorang je) atas sebab-sebab personal..nasib baik aku